if there's a will there's a way :]

01 May 2012

A very special post

Assalamualaikum muslimin,musliman :)

Hmmm hmmm on this week i will move to new school. its a boarding school The moment when i got surat tawaran. Sangat terkejut dan tak percaya. Bila dpt tahu dpt twrn msuk boarding sch petang terus jumpa Yaya sebab kita tuition sama. Yaya ialah orang pertama tahu pasal ni. How special she is :') Then beritahu dia. Dia mcm _________. Dia sedih sebab satu satu kawan dia perg boarding school. mula mula her 5A then now aku pulak yg pindah

She is my friend. My very bestfriend. We spent our day and night together. Dia sangat comel kay. Dah 7tahun kawan dengan dia. Many things that we faced together dr kemetot sek rendah. smpai dh menengah atas bsr mcm gajah. Hakhak Kite kenal dia time darjah 4. classmate dkt Srab. Shes super awesome. Ya allah please take care of her. give her strenghtness to face all this things when im not around.


Dear hidayah,
Please take care of yourself kay baby. The moment bila kita perg lib sama sama. the moment bila kita kena kejar anjing sama sama. the moment bila kita baked cupcakes sama sama. The moment bila kita share bantal sama sama. the moment bila kau nk date mest aku teman.The moment bila kita tuition dgn shanker sama sama. The moment bila kena pnggl dgn cg Salim sama sama.The moment bila kau down mest kau buat aku curious nk tahu kenapa. The moment bila kita buat vid sama sama tp tak dpt upload. The moment bila kita semua tidur rumah aida. The moment bila kita main belon air sama sama. The moment bila kita buat kad birthday untuk aida sama sama. Dulu selalu dtg rumah kau time kau belum buka mata lg. Aku dh terpacak tggu kau bangun and aku mest balik lmbt time kau nk dh perg tsyen. The moment aku buatkn kau punya vid birthday. The moment bila aku ada masalah kau la yg ada . Ya allah semuanya indah :)

kau belajar betul betul. Nanti spm kita do very best and we will meet again. Amin. Youre the best person i ever had. No one can replace you. Where ever i go. you always here in my heart. Mid year ni jawab exam betul betul tau. Aku doakan kau selalu kuat w/ or w/o me. Aku doakan kau dpt yg terbaik in future. Jgn la nangis wehh. aku dh nangis dh ni. Jgn la tweet yg nk buat aku nangis ehh. Mcm laa aku cuti tk balik tau. Nnti time birthday aku takpaya wish pun takpa. Kn tgh mid year. focus jee tau. I love you. kau kawan aku dunia akhirat . Allah tahu apa yang terbaik untuk hambanyaa.








1 comment: