if there's a will there's a way :]

18 August 2011

Merdeka sekarang can ?


Lamanyaa tak hapdet belog :D Lama ker ? Lama letew seminggu . Kay semua dah tahu yg aku dah habes trial :D Haa apa dy ? Akuuuu dahhh hbesss trial laa :D Bolehh jerit tk skrgg ? Boleh ahhhhhhhhh . Kn kekuatan perempuan itu pada jeritannya yg boleh menggema kn seluruh alam mengalahkn takbir raya yg aku selalu dengar sambil makan kuih raya tu .

Last paper science paper 2 . alhamdulillah okay :) Apa spot semua keluar . Big thanks to cg semua *cium pipi kanan cium pipi kiri :* Paper yg plg aku takut nk dpt result : Arab , Bi , Bm , Geo , Sej ehhh semua lahh . Mudah mudahan result aku sama dengan usaha aku (: Alhamdulillah again agama dpt A :)

Kay barang yg lepas jgn dikenang ahh . Next week baru kenang . Next week baru kena marah dgn cg . next week baru kne mara dgn ayah ibu , next week baru senyum ke pipi dpt result gempak *yeje gempak ? Mudah mudahan laa :)

Btw , Nanti raya sanak saudara pakcik makcik , pak ngah mak ngah mest tanya kn . TRIAL DPT BERAPA ? kalau result best , okay laa . kalau tk ? :'( hmmmmm nangis ahh . Nt lari masuk bawah katil tknk kluar kluar (Y) Nt lepas raya pmr lagi sebulan ? apakah itu tandanyaaa ? Ahhh dyinggg -.-

No comments:

Post a Comment